niedziela, 29 maja 2016

Informacja

Muszę was poinformować, że następny rozdział pojawi się max. 18 czerwca. Możliwe, że dodam wcześniej, ale nic nie obiecuje. Powodem jest moją sytuacja z niemieckim. Mam tzw. "wojnę" z moją nauczycielką. Oblała mi sprawdzian, który napisałam chociaż na 3. Moja korepetytorka sama zgodziła się, że nie powinna mi wstawić takiej oceny, dlatego teraz z nią walczę. Narazie nie mam myśli na pisanie dalej. Jak mi się uda wszystko wyjaśnić, wstawię rozdział. Wybaczcie, ale sami rozumiecie, że za chwilę koniec roku i muszę walczyć o dobrą ocenę. Jeszcze raz przepraszam.

2 komentarze:

  1. Spoko. * macha ręką jakby odganiając muchę.
    Ja z niemieckim też mam źle. Moja nauczycielka nie chce mi wstawić piątki, tylko dlatego, że spartaczyłam ostatni sprawdzian na 4 i niezapowiedzianą kartkówkę na cztery. Miałam to we wtorek poprawić, ale okazało się, że wygrałam konkurs z polskiego i mnie wtedy nie ma. Jestem ciekawa, co ze mną będzie.
    Ja też u siebie miałam wstawić rozdział najpóźniej dzisiaj. ale raczej trudno mi będzie. Podejrzewam, że będzie we wtorek- czwartek.
    Walcz! Nie poddawaj się! Masz moje wsparcie!
    Do diabła z niemieckim!
    Żegnam i weny życzę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobną sytuację z niemieckim. Nie wierzę, że muszę się stresować czymś czego nie będę potrzebować w przyszłości. Mam ważniejsze rzeczy w mojej szkole, no ale cóż... Powodzenia! Ja prawie nie zdaję z niemca :C

    OdpowiedzUsuń